۴ پاسخ

آروغ یا رفلاکس

بادگلو داره بلندش کن وقتی زد خوب میشه

آروغ داره شاید
شاید دلش درد میکنه

من پسرم اینجور مواقع آروغ داره

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان 🌛نیلماه🌜 مامان 🌛نیلماه🌜 ۱۱ ماهگی