۸ پاسخ

شیاف پروژسترون؟چرا میسوزه نباید بسوزه
مگه چقدره که درد دارع

شیاف پروژسترونه؟
بهتره معقدی استفاده نکنی چون یبوست می گیری چون میگن وقتی پروژسترون در بدن باشه باعث میشه حرکات روده بزرگ کم بشه و یبوست بگیری
واژینال هم میتونی آوا بزاری به دمای محیط برسه و یکم آب بشه بعد استفاده کنی اینطوری درد ندارع

یکم مقعدت چرب کن بعد بزار تو

وقتی میخوای بخابی از قبلش شیاف و دربیار یکم نرم شه بعد خودش ب راحتی میره بدون سوزش و درد..

شاید بلد نیستی بزار عزیزم کامل باید حول بدی بره تا اخر

نترس

واژینال چ دردی داره😐

عادیع عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان ❤❤❤ مامان ❤❤❤ هفته سی‌ونهم بارداری