۷ پاسخ

سزارین اختیاری شدی گلم ؟

منم ۱۶ روز پیش اومدم یزد سزارین شدم
دکترم دکتر قانع بود
دیروز ازش پرسیدم گفت میتونی شکم بند ببندی

من از روز اول با شال بستم

دکترت کی بوده عزیزم؟

اره روز اول میتونستی

بسلامتی عزیزم از ۱۰ روز میتونی ببندی

بعد اینکه بخیه کشیدی

سوال های مرتبط

مامان آسنا و آرسام مامان آسنا و آرسام ۱۴ ماهگی
مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی