سزارین اختیاری شدی گلم ؟
منم ۱۶ روز پیش اومدم یزد سزارین شدم
دکترم دکتر قانع بود
دیروز ازش پرسیدم گفت میتونی شکم بند ببندی
من از روز اول با شال بستم
دکترت کی بوده عزیزم؟
اره روز اول میتونستی
بسلامتی عزیزم از ۱۰ روز میتونی ببندی
بعد اینکه بخیه کشیدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.