۵ پاسخ

اره از روز ۷ بستن

ن چسبندگی میاره بزار یکم‌بگذره

من میبندم تازه بهتره شکمم رو بخیه نمیفته

اره ببند من از روز اول بستم

بخیه هات افتاده ببند

سوال های مرتبط