۶ پاسخ

الان با یه چیزی ببندین ک شکم روی بخیه ها نیفته . معمولا الان میگن بعد چهل روز . یا اگه خودتون دوست دارین بخیه ها ک جذبیه ک چه بهتر . وگرنه بعد کشیدن بخیه ها

من هنوز نبستم

عزیزم الان باشال وروسری خیلی یواش. ملایم ببند ک روبخیت نیوفته
بعداون تا۴۰ روز نباید ببندی باگن وگرنه چسبندگی پیدامیکنی
من بعد۴۰ بستم ب گفته دکتر

گن رو میگن بعد دو هفته ببندی میشه اونم شل

ب من گفت یک ماه بگذره از سزارین بعد ببند

الان با شال ببند شل باشه
بعد بخیه کشیدی ببند با گن

سوال های مرتبط

مامان آسنا و آرسام مامان آسنا و آرسام ۱۴ ماهگی