الان با یه چیزی ببندین ک شکم روی بخیه ها نیفته . معمولا الان میگن بعد چهل روز . یا اگه خودتون دوست دارین بخیه ها ک جذبیه ک چه بهتر . وگرنه بعد کشیدن بخیه ها
من هنوز نبستم
عزیزم الان باشال وروسری خیلی یواش. ملایم ببند ک روبخیت نیوفته
بعداون تا۴۰ روز نباید ببندی باگن وگرنه چسبندگی پیدامیکنی
من بعد۴۰ بستم ب گفته دکتر
گن رو میگن بعد دو هفته ببندی میشه اونم شل
ب من گفت یک ماه بگذره از سزارین بعد ببند
الان با شال ببند شل باشه
بعد بخیه کشیدی ببند با گن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.