۳ پاسخ

اگر خفیف باشه مشکلی نیست. ولی درد شدید زیر دل باید بری دکتر

منم دارم به دکتر گفتم گفت اگه خفیفه و مداوم نیست عیب نداره. لکه بینی نداری که؟

دردا خفیف و کم بخاطر بزرگ شدن رحم هستش طبیعی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وهفتم بارداری