۵ پاسخ

چجوریه که دوست نداره؟؟جدا بهش غذا میدی؟
بنظرم غذاشو درست کن،بعد خودتون ک نشستید غذا بخورید ،بذار نگاه کنه ک‌میخورید اونم اشتهاش باز میشه ،وقتی به غذای شما واکنش نشون داد از غذا خودش بهش بده

بلغور گندم بگیر ب خیس کن فرداش با گوشت گوسفندی بزار بپزه ۳ساعت بعدش یکم بهش زردچوبه و یه کوچولو آبلیمو بزن تا از بی مزگی در بیاد میکسش کن بده بخوره

شیرخشک اش حتما خیلی خوشمزه نگران نباش هرچی میدی توس پودر نبات و سیر خشک خودش قاطی کن و اینکه در حد دو سه قاشق بخوره بسه از خدا بخواه شیر میخوره اتفاقا بزار اول شیر بخوره غذا کمتر مادرا از مجبوری بچه ها با غذا سیر میکنند بچه بیشتر وزن گیریش از شیره

بیسکویت مادر بده اینایی ک میگن بیسکوییت مادر بده نمیدونن چقدر خواص داره من باورت نمیشه پسرم ده روز یبوست بود تا بهش بیسکوییت مادر دارم شکمش کار کرد تازه بچه پر انرژی هم میشه

شیر خودتو میخوره؟؟؟

سوال های مرتبط