تخت داره ولی رو تختش اصلا نخوابید
بین خودمون میخوابه از بدوتولد
عجیبه همه پاسخ ها کنار خودمه 😁 😁 😁
من از پنج ماه و پنج روزگی جداش کردم
برا خودم خیلب سخته دم به دیقه مسرم شیر میدم و... مخصوصا تو پروسه دندون درآوردن که هی بیدار میشه ولی جدا میخوابونم همچنان
کنار خودم
کنار خودم
پسر من دستشو میذاره رو صورتم میخوابه ازش فاصله میگیرم میبینم تو خواب اومده دنبالم🥺😂
نه فعلا پیشمه ، من بچه ها رو معمولا بعد سه سال جدا میکنم
بغل خودم والاجرعت ندارم دورش کنم بچس دیگ یهوتوخاب پاشه چیزی میشه
فعلا کنار خودم
تواتاق خودمونه تو تختش
هیییییی دست رودلم نزار خواهر که خون میچکه..
جفتشون بامن میخابن یکی اینور. یکی اونور. بابای بخت برگشتشونم تواتاق تنها..ماتوپذیرایی
کنار خودم
با خودمونه تو اتاق
هنوز به نظرم براي بچه من حداقل زوده جداش كنم
تخت کنار مادر با فاصله ربع متر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.