اره گلم میشه من از بس معده درد داشتم و ترش میکردم دکتر فاموتدین ۲۰بهم داده گفته هرروز دوازده ساعتی بخور
اره من میخورم
اره عزیزم تنها قرصی ک ضرر نداره همین من از هفت هفتگی میخورم
من شنیدم فقط۲۰و۱۰مجازه
اره من میخورم
اره، فاموتیدین و پنتوپرازول در بارداری مجازه و به جنین آسیب نمیزنه
همراه غذا بخور فاموتیدین و ، تاثیرش بیشتره
بچها من خیلی شبا خیس میشم میدونید چیه عرق میکنم
من الانم میخورم
من اینقدر رفلاکس دارم شبا اسید میاد تو گلوم و صدای جیز جیز میده مجبورم بلند شم آب بخورم
آره من معده درد میگیرم میخورم درجا خوب میشه
اره
اره بابا من از اول بارداری میخورم نخور میمیرم
عه به من گفتن فاموتیدین نباید بخورم منم از معده درد دو شبه به خودم میپیچم
اره هم امپرازول ۲۰ مجازه هم فامتودین هم شربت ام جی
هر روز ناشتا پنتوپرازول۴۰ بخور، ایمن هست فاموتیدین به درد نمیخوره
آره عزیزم میتونی بخوری من غروبا میخوردم. نولپازا هم ناشتا
منم معده درد بودم دارم شبی یکی میخورم
آره میشه
اره مجازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.