۶ پاسخ

بیاعزیزم اینم جوابش

تصویر

نگران نباش الان عدده خوبیه پرکار هم نیست تحت نظر دکتر غدد باش این عدد نیاز به دارو نداره ولی اگر کمتر از ۰.۱بشه میره سمت پرکاری نیاز به دارو هست ...دکتر زنان متوجه نمیشه واقعا با متخصص غدد تیروئیدتو کنترل کن خیالت راحتتره

اگر عددش پایین باشه میشه پرکار
اگر عددش بالا باشه میشه کم کار

عزیزم پرکار
حتما ب دمتر نشون بده با قرص حل میشه باید ۱.۵باشه

خوبه باید بالای ۲ نباشع تو بارداری نمیدونم الان برا شما پرکار محسوب میشه یا ن کم کار ک‌ نیس

فک‌کنم کم کاره قرص میده بهت

سوال های مرتبط

مامان مامان نوتلا🧸🩵 مامان مامان نوتلا🧸🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💞💞💞 مامان 💞💞💞 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا🐣 مامان هدیه خدا🐣 هفته چهاردهم بارداری