۶ پاسخ

من میکس کردم هر روز یک قاشق چایی خوری با صبحانش میده حالا تو فرنی تخم مرغ پنیر هرچی که باشه اینم کنارش

نه اصلا ندارم...

هم توی غذا میریزم بعضی وقتا هم خالی میخوره خیلییی دوس داره البته نه سالم ها من پوست بادام رو که گرفتم میزارم خشک بشه میریزم تو آسیاب حالت خمیری میشه چون چربه بعد میدم بهش خیلیم خوشمزس خودمم میخورم😐

نه من هر روز نمیدم

من تا حالا ندادم میترسم حساسیت بده بادامم که رفلاکس داره نمیتونم بدم

من بادام معمولا هرروز میدم پسته هم دوروز در میون گردو هم که حساسیت داره

سوال های مرتبط

مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی
مامان آقا رادین🧿👼💙 مامان آقا رادین🧿👼💙 ۱ سالگی
مامان رز👧🏻🎀 مامان رز👧🏻🎀 ۱۴ ماهگی