۱۲ پاسخ

سلام انشاله سیکل بعدی

امیدت ب خدا باشه
سر تایمش خودش معجزه میکنه گلم

هر چی صلاح همون رقم بخوره ان شالله

انشالله ماه دیگه مامان میشی

چند روز تاخیر بودی عزیزم
رفتی آزمایش دادی ؟
من 13روز تاخیرم ولی میترسم برم بدم آزمایش 🥲🥲

میشه جواب ازمایشت بزازی

بیا تاپیکای منم ببین بی بی مثبت و منفی دارم ۷ روز تاخیرم

چند بود جوابش

منم پریود شدم😅

نا امید نباش گلم ممکنه خطا باشه چون برا بعضیا با خون مشخص نمیشه منفی میزنه برو سنو بده حتما

الهی به حق بزرگی و عظمت پروردگار هر کی آرزو و لیاقتشو داره خدا بهش اولاد بده همون جوری که بعد 14 سال به من داد🤲🏼❤️‍🩹

ان شااللع فرصت بعدی🥲

سوال های مرتبط

مامان علی‌اکبر مامان علی‌اکبر روزهای ابتدایی تولد
مامان صورتي🎀🐣💝 مامان صورتي🎀🐣💝 هفته نوزدهم بارداری