سلام انشاله سیکل بعدی
امیدت ب خدا باشه
سر تایمش خودش معجزه میکنه گلم
هر چی صلاح همون رقم بخوره ان شالله
انشالله ماه دیگه مامان میشی
چند روز تاخیر بودی عزیزم
رفتی آزمایش دادی ؟
من 13روز تاخیرم ولی میترسم برم بدم آزمایش 🥲🥲
میشه جواب ازمایشت بزازی
بیا تاپیکای منم ببین بی بی مثبت و منفی دارم ۷ روز تاخیرم
چند بود جوابش
منم پریود شدم😅
نا امید نباش گلم ممکنه خطا باشه چون برا بعضیا با خون مشخص نمیشه منفی میزنه برو سنو بده حتما
الهی به حق بزرگی و عظمت پروردگار هر کی آرزو و لیاقتشو داره خدا بهش اولاد بده همون جوری که بعد 14 سال به من داد🤲🏼❤️🩹
ان شااللع فرصت بعدی🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.