۱۴ پاسخ

من ۳۴هفته نزدیک ۲بود ولی الان تا میتونی چیزای مقوی بخور مثل آبگوشت و معزیجات و آب پرتقال و گوشت کبابی فیله کبابی

خیلی خوبه من ۱۹۰۰ بود

سی پنج هفته و دوروز 2450بود دکتر گفت خیلی کمه

خوب و نرماله عزیزم

عالیه عزیزم فقط یه موقع دیابت بارداری که نداری عزیزم؟

۳۲برا من ۱۹۰۰بود گفتن خوبه

خوبه عزیزم

۳۲ دقیق؟

خیلی خوبه من ۳۱ هفته یک کیلو هفتصد بود

نه عزیزم خیلیم خوبه من 33هفته 242بود دکتر گفت خوبه

خیلی خوبه

عالیه رو نموداره

عالیه عزیزم

عالیه بنظرم

سوال های مرتبط

مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی
مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۹ ماهگی
مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی