مامانا ۳۳هفته و ۵روزم خوبه برا بستن ساک نوزادم؟؟

۴ پاسخ

ببخشیددددددد ناراحت نشید براتون خوب نیست بخدا منظور بدی نداشتم فقط کار مهم و خاصی نمیدونستمش

عزیزم تاریخ و زمان خاصی نمیخاد شما هروقت دوست داری و وسایلت آماده اس ببند من ۳۰ هفته ساک نی نی رو بسته بودم

من شب قبل اینکه برم بیمارستان بستم😂🤦🏻‍♀️

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان ماهان بالام 💙 مامان ماهان بالام 💙 ۷ ماهگی
مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان آلا مامان آلا هفته سی‌ونهم بارداری