زوده برا بستن ساک نینی؟

۱۲ پاسخ

من هنوز ساک نخریدم چ برسه ببندم 😑

ن ببند بزار یه گوشه باشه کم و کسری ها ب چشمت میاد کاملش میکنی

نمیدونم خرافاته یا نه میگن ساک رو درش نبند

ندیگه وقتشه

نه از الان آماده كن چيزي يادت رفت خورد خورد بذاري

نه من ۲۶ یا ۲۷ هفته بود بستم

بستنش ک ضرر نداره کمو کسری هارو هر دفعه اضافه میکنی

اگه وسایلت آماده هست چه ایرادی داره ببند حاضر باشه

من میخواستم ۲۸هفته ببندم نزاشتن گفتن حداقل ۳۴هفته😂

ببندی آماده باشه بهتره

من هنوز نبستم

ن بابا ببند ی گوشه باشه

سوال های مرتبط

مامان ماهان بالام 💙 مامان ماهان بالام 💙 ۷ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آلا مامان آلا هفته سی‌وهشتم بارداری