من گرفتم
اومدیم روز اول ببندیمش اصلا نشد
همون پارچه بهتره
والا من گرفتم خیلی راضیم
من گرفتم توش نمیمونه قنداق سنتی بهتره
اصلا بدرد نمیخوره پاهاشون وله فقط دستارو میگیره اونم باله گردن بچه رو اذیت میکنه..قنداق با پارچه به روش قدیم خیلی بهتره
به نظرم یه پارچه مربعی ساده راحت تره
من گرفتم خوب بود ولی دخترم توش نموند
من گرفتم برند هم گرفتم
نه خوب نیس زیاد
با یه پارچه قنداقش کنی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.