قنداق چسبی خوبه؟کسی گرفته؟قیمتش چنده

۹ پاسخ

قنداق چسبی تو این گرما به نظرم به کار نمیاد

من ازین سنتی ها گرفتم

آره من دارم خیلی راضیم هرشب موقع خواب قنداق میکنم راحت می‌خوابه.ولی کم کم داره براش کوچیک میشه از نظر قدی

اره من گرفتم عالیه قیمتش 500خورده بود قبل زایمانم ک گرفتم ولی متاسفانه بچم پاش به مشکل خورد دکتر براش کمربند داد دیگه نشد ببندم
کسی که میگه بدرد نمیخوره بستگی به سلیقه و خود بچه داره

من از دوماهگی تا سه ماه اره استفاده کردم الا دیگه بزرگ شده دوستندارع خوب بود ولی گرمه

اصلا استفاده نداره من یه بارم استفاده نکردم

من از روز اول زدم عالیه

من گرفتم از روز اول نمیشه استفاده کرد بعد یک ماه هم خود بچه خودش باز میکنه

من گرفتم از یکماهگی به بعد مناسبه ۸۰۰تومن

سوال های مرتبط

مامان دوتاپرنسس مامان دوتاپرنسس ۱۲ ماهگی