۳۶۰ گرفتم
من خریدم ولی راضی نیستم همین سنتی ها بهترن
من دیروز یجا قیمت کردم یک و خورده ای بود
من گرفتم فقط دوسه بار استفاده کردم. دخترم انقدر دستاشو تکون میده درمیاره دستاشو.
من چسبی نخی خریدم ک نازک باشه گرمش نشه،نزدیک ۳۰۰ تومن بود
من ۱۰۳۰ گرفتم فعلا نمیدونم استفاده میشه یا نه برند ela
الکیه من خریدم پشیمونم چون استفاده ای میگن نداره شل و ولم هست
من گرفتم استفاده کردم اما صبح که بچم از خواب بیدار میشد دستاش هردوتا بیرون بود😁😆بنظرم چیز بدی نیست قیمت انچنانی هم نداره بگیر شاید استفاده کردی
مال من نو مونده استفاده نشد
به نظرم لازم نیست
من گرفتم ۳۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.