۱۱ پاسخ

۳۶۰ گرفتم

من خریدم ولی راضی نیستم همین سنتی ها بهترن

من دیروز یجا قیمت کردم یک و خورده ای بود

من گرفتم فقط دوسه بار استفاده کردم. دخترم انقدر دستاشو تکون میده درمیاره دستاشو.

من چسبی نخی خریدم ک نازک باشه گرمش نشه،نزدیک ۳۰۰ تومن بود

من ۱۰۳۰ گرفتم فعلا نمیدونم استفاده میشه یا نه برند ela

الکیه من خریدم پشیمونم چون استفاده ای میگن نداره شل و ولم هست

من گرفتم استفاده کردم اما صبح که بچم از خواب بیدار میشد دستاش هردوتا بیرون بود😁😆بنظرم چیز بدی نیست قیمت انچنانی هم نداره بگیر شاید استفاده کردی

مال من نو مونده استفاده نشد

به نظرم لازم نیست

من گرفتم ۳۰۰

سوال های مرتبط

مامان آنیا🩷💋 مامان آنیا🩷💋 ۱ ماهگی