اگر بچه وابسته خوب البته من چون زودرس بود خیلی براش بزرگ بود.تازه امروز استفاده کردم
نخر اصلا به کارت نمیاد
منم گرفتم اصلا به درد نمیخوره
اصلا بدرد نمیخوره استفادم نشد
اغوشی نخر من خریدم کاربرد نداشت قنداق خوبه قیمتی هم نداشت من ۱۴۰ یا۱۶۰ خریدم عبدل اباد
این مدلیه برای من ..برای اینکه شبا راحت بخوابه خیلی خوبه عادت کرده پسرم
من قنداق چسبی خریدم برای خونه کلا ارومه عادت داره توش بخوابع خیلی خوبه نمیدونم کدوم منظورته
نخر کاربرد ندار من حتی آغوشیم گرفتم بکارم نیومد
من نخریدم ولی امروز تو چشم پزشکی چند تا بچه رو تو همین گذاشته بودن آورده بودن برای چکاپ
خریدم ولی اصلا کاربرد نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.