۶ پاسخ

منم مشکل تو دارم

طبیعیه عزیزم.

شکمش جهت عقربه ساعت ماساژ بده
طبیعیه پسر منم همینجور شد سر دو ماهش الان دو سه روز یکبار پی پی میکنه

اگه باد خارج میشه ایرادی نداره...شیاف گلیسیرین میتونی بگیری بذاری براش

روغن گلیسیرین بزن یک سی سی به مقعدش

تا۳ روز طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری