من ۲.۳ روزه مولتی ویتامین نخوردم اشکالی داره؟

۸ پاسخ

سلام عزیزم شما پیش دکتر سروستانی رفتی؟

میگم شمام‌اسپرین یا همون قرص آ اس آ میخورین

نه اصلا نگران نباش
من اشتهام زیاد شده بود، وزنم بالا رفته بود
دکتر گفت کلا هفته ای ۲،۳ بار بخورم بیشتر نه.

نه اشکال نداره
منم بعضی وقتا نمیخورم

منم ی هفتس نخوردم تاب تابرم بهداشت بگیرم

من هروقت حالم خوب باشه میخورم بعضی روزا میخورم حالم بد میشه

اگرغذاخوردنت خوبه چه اشکالی،من چون خیلی اشتهام بالامیرفت دکترم قطعش کرد

بخور از این ب بعد

سوال های مرتبط

مامان نور آزادی 💫 مامان نور آزادی 💫 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلربا مامان دلربا ۷ ماهگی