بچه از استخون و ویتامین بدنت تغذیه میکنه در نتیجه شما بعد ها دچار مشکل میشی
عزیزم اگه نخوری بچه ویتامین مورد نیازشو از استخون و بدنت تغذیه میکنه و بعدش خدای نکرده دچار پوکی استخوان و کمخونی و.. اینا میشی ویتامین هم میتویسن که هم به سلامت مادر و هم وزن گیری و سلامتی جنین کمک کنه
بدنت داغون میشه ممکنه بچه ام ویتامین مورد نیازش تامین نشه چرا نخوری؟
من یکماه نخوردم حالم بد میشد تازه شروع کردم
من هفته ای یبار میخورم کمه به نظرتون خود دکتر گفت برای اینکه چاق نشی هفته ای یدونه
ولی یه دندونم پریشب کنارش خورد شد به خاطر کمبود ویتامینه ینی،؟
منم دو هفته نمیخوردم چون خیلی بزرگه خوردنش سخت من مولتی پریناتال بهم داده دکتر ولی دو سه روزه باز شرو کردم بخورم
مولتی هم برای بدن بچه هم برای خودت خوبه برای وزن گیری بچه و ویتامین بدنش کمک مبکنه
هم ممکنه بچه وزن نگیره و رشدش عقب بیافته هم خودتون ضعیف میشید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.