۳ پاسخ

دکتر بمن گفت یروز درمیون بخور. ولی با چند روز نخوردن مشکلی پیش نمیاد ولی بخوری بهتره حداقل برای سرحال بودن خودت چون ب بچه اسیبی نمیرسه اون ذخیره داره خودش

دکتر ک ب من گفت نخور
اشتهام خیلی باز شده بود

ن فک نکنم منم شده چندروز نخورم

سوال های مرتبط

مامان نور آزادی 💫 مامان نور آزادی 💫 هفته بیست‌وهفتم بارداری