۴ پاسخ

نه چیزی نیست مال منم اونجوریه اون به خاطر زیادی شکم باد میکنه دست میزنی درد میکنه

سفتی گاهی برا سرما یا بچه خودشو موچاله میکنه اما درد خطره

ب دکترت بگو

اگ درد داری یه تست بده

سوال های مرتبط