۴ پاسخ

صبر و تحمل

به نام خدا
پااااره شدیم

هیچی. مدام دنبالشم به خودش اسیب نزنه. گاهی وقت غذا و سرویس رفتن هم ندارم. حتما یکی باید باشه تا بتونم یه دستشویی برم.

هیچ کاری فقط صبر 😊

سوال های مرتبط