گوسفند بگیر چون تازه میخوای شروع کنی غذا رو
قلم و گوشت با پیاز بذار بپزه کامل
بعد پیاز و بردار استخوان هارو جدا کن
میکس کن بذار یخچال ببنده بعد برش بده بذار فریزر
من قلم و گذاشتم جوشید آب اولشو ریختم رفت بعد دوباره یه شب گذاشتم پخت آبشو صاف کردم گذاشتم فریزر قلم گوسفندی باشه بهتره
البته من ی صب تا عصر با شعله کم گذاشتم رو گاز .
قلم رو خوب بشور.
با آب سرد بذار روی گاز.
وقتی شروع به جوشیدن کرد، کفهای روی آب رو بردار.
شعله رو خیلی کم کن و بذار ۴ ساعت آروم بجوشه.
(با زودپز ۱.۵ تا ۲ ساعت کافیه.)
بعد از پخت، آب رو صاف کن.
بذار کامل خنک بشه.
چربی که روی سطح میبنده رو تا حد زیادی بردار (برای معده نوزاد بهتره سبک باشه).
آبشو با گوشت میکس میکنم اول نیزارم داخل یخچال خودشو ببنده بعد مربعی مربعی برش میدم میزارم فریزر تو ظرف
نه من با قلم گوسفندی درست کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.