۵ پاسخ

داداش من شیر خشک خورده زود سرما میخوره
و برادرشوهرم شیر مادر همیشه ی خدا سرما خورده پس ربطی نداره به شیر به بدنه

از این نظر گفته میشه که وقتی مادر مریض میشه انتی بادی از طریق شیر به بچه میرسه و مثل واکسن عمل میکنه و بچه بدنش مقاوم تر میشه

نه بابا الکیه چطور اینهمه بچه شیر خشکی دوقلو های شیرخشکی دیدی تا حالا مریض باشن درسته جای شیر مادر رو‌ نمیگیره ولی آادم‌وقتی مجبوره دیگه چیکار کنه

نمیدونم والا

بله ضعیف تر میشن شیرمادرع کع پراز آنتی بادی هستش قوی ترین انتی بادی رو داره و نمیزاره سرمابخوره

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی