سلام من قبل پریودیم زدم ده روز تاخیر داشتم بی بی چک زدم مثبت شد ولی بعد اینکه پریودیم تموم شد زدم منفی بود ۱۱روزدتاخیرم پریود شدم میشه لطفاً بگین از چیه
۴ روز بعد
2روز بعد بزن
موعودت کی هست؟
بهترین زمان بعد از هشت روز تاخیره
من ۵ روز تاخیرم بیبی نزدم فعلا
بنظر من بزن گلم من خودم یه روز مونده ب موعدم زدم هاله انداخت
یک هفته بعد تاخیر
7 تا 10 روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.