۱۲ پاسخ

وای منم عاشق جوراب و پاپوشم نمیتونم جلو خودمو بگیرم وقتی میبینم😂

تصویر

آخی 😍
روفرشیت مثل مال منه😅😂

چ فسقلیه😂😍

😂😂منم جواب ایقدی لبوبو خریدم

ای خدا😍😍😍

این شده کل زندگی من

تصویر

مبارکش باشه خیلی نازن
حضوری خریدین یا آنلاین

ای جونم مبارکش باشه
چقد خوشحالم که خوشحال میبینمت خیلی ناراحت بودی بخاطر خرابی سونو 😑🤦🏻

جوراب پسر منم ع اینه یدونه همین آبی یدونم زرد خعلی کوچولوعن🥺😂😂😂

چرا تابه تاس

ای جان مبارکه 🥰🥰🥰

وای بچه اول خیلی خوبه ناز داره🥲

سوال های مرتبط

مامان دیارا و دلنیا🤰 مامان دیارا و دلنیا🤰 ۲ ماهگی
مامان عسل مامان عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌وهشتم بارداری