۶ پاسخ

دلتون تنگ میشه بعدا برا بارداری

همه بهم میگفتن زایمان کنی دلت تنگ میشه میگفتم نه
الان میبینم راست میگفتن
با تموم شبرینیاش خیلی سخته و گاهی کم میاری و دلت فقط گریه میخواد
پس لذت ببر که هرچیزی قشنگی خودشو داره و عجله نکن❤️

منم داغونم داغون هفته قبل که رحمم هیجی بازنشده بودتافردابرم دکترمعاینه بازببینم توچه وضعیتیم

دقیقا حس منه 😒😒

من دیگه واقعا نمیتونم
منتظرم هفته دیگه بشه خودمو ببندم به پله نوردی و ورزش تا بلکه زایمان کنم
چون دهانه رحمم نرم شده

وای خوشبحالت هفتت بالا هست ما که هنوز کلی داریم چی🥲

سوال های مرتبط