پساری میزاره دکتر عزیزم
استراحتت خیلی زیاد کن
منم سرویکسم شده بین ده و 8🥲
دوباره سونو واژینال بده خیلی پایینه
برو یه دکتر خوب سرکلاژ یا پساری برات بزاره...استراحت مطلق..پاهاتو کلا بزن به سمت بالا تا دهانه رحم بره عقب
از ۳۰ به ۱۲ ؟؟؟؟؟؟ میشه مگه
چیکار کردی؟؟؟؟
واسه منم یهویی اومد پایین برو پیش دکتر پریناتولوژی سرکلاژت کنه اگه تهرانی دکتر مریم احمدیان کارش حرف نداره
عزیزم یهویی این اتفاق افتاد؟ دکتر چیز بهتون نگفته؟
سرکلاژ کن حتما
چقدر اومده پایین.احتمالا سرکلاژ شی
سلام عزیزم ان شاء الله که بسلامتی نی نی تو بغل میگیری ❤️
علائمت چی بود چطوری متوجه شدی ؟
سرکلاژ یا پساری میزارن برات
احتمالا واست پساری بزارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.