۱۶ پاسخ

دوسه ماه اولو میده بفیش باید بدویی دنبالش برو دنبال کارت دستتم تو جیب خودت باشه بچتم بزرگ میشه

به نظرم دخترت بزرگ بشه صد در صد پشیمون میشی،سختیش همین ۲سال اوله

پشیمون میشی. سختیش فقط سه سال اوله. حیف نیست این همه سختی کشیدی درس خوندی شغل داری که حسرت خیلیاست. دراینده بازنشستگی داری.بیمه داری. چه تضمینی وجود داره واسه اینده واقعا. بمون.

بعنوان کسی که از بعد دانشگاهم کار کردم ،با اینکه وقتایی که مرخصی م خیلی واسم خوبه و واقعا میتونم نفس بکشم ،و چون کادردرمانم درحالت عادی زندگی نمیدونم چجوری میگذره،باز به کار کردن عادت کردم.اگه شوهرم شرایط رو مهیا میکرد و قشنگ هزینه هامو پرداخت میکرد فقط زمانی سرکار نمیرم که مطمئن باشم بیمه م به نحوی و یجوری پرداخت شه.
چون آدمیزاد بالاخص زنان ایرانی از آینده شون خبر ندارن.

منم با مدرک دکترا کارم رو ول کردم به خاطر بچه هام. منم سرکارم دور بود و تایم کاریم توی شرکت زیاد بود خیلی خسته کننده بود. اوایل پسرم رو مادر شوارم نگه میداشت اونم بیچاره پادرد و کمر داره و دیگه بیخیال شدم و نرفتم کارم خیلی خوب بود اما بچه هام رو ترجیح دادم. از یه لحاظ راضی هستم ولی از یه جهت هایی خوب نشده برام. موقعی که سرکار بوم بیشتر احترام و شخصیت داشتم مخصوصا تو جمع خانواده شوهر اما الان انگار دیگه منو مثل خودشون میبینن که دیپلم یا کمتر تحصیلات دارن

چالشا رد میشن دخترت بزرگ میشه میشن خاطره..من بودم میرفتم سرکارم بچمم راهی پیدا میشدمهدی ایبری اوبری البته ما تو زندگیت نیستیم هرحور صلاحته ولی کارنیازه الان

ن گلم برو سرکارت منم‌گول خوردم از بهداشت اومدم بیرون حالا ن ماهینانه دارم شدم کلفت خونه گول نخور بچه بزرگ میشه..الانم ک خرج بالا رفته با پوشک و اینا برو قشنگ سرکارت

نمیشه الان نری بچه بزرگتر شد ۳ساله شد بری

همه میگن پشیمون میشی اما من برعکس میگم
من بعد از تموم شدن مرخصی زایمانم چند روز رفتم دیدم واقعا پسرم اذیت میشه و دیگه نرفتم ، واقعا هم الان دیگه دوست ندارم برگردم. همسرمم بیشتر از قبل از لحاظ مالی پشتیبانم بود.
باید ببینی شخصیت همسرت چطوره

نه اصلا نیا بیرون

میشه بهم درخواست بدی من پرم

https://eitaa.com/joinchat/510985736C419f357188
گروه مامانا تو ایتا 😍
آیدی ایتام
Ghanemi1

اگر میتونی شیفت کمتری بگیر که فشار کمتری بهت وارد بشه
و اگر میدونی واقعاً این بیست میلیون رو ماهانه بهت میده از حقوق خودتم بیشتره خب بیا بیرون اگررررر واقعا میدونی ضربه بهش میزنی
بچت پیش کیه؟
من خودم واقعاً زندگی‌کادر درمان رو‌دوس ندارم چون واقعاً سنگینه بهشون فشار میاد شیفت هاشون سنگین خیلیییییی اذیت میشن

شغلت چیه؟
چرا میگه در بیای؟
ما در به در دنبال شغلیم
اونوقت تو هستی و میخوایی در بیایی

هرکاری میکنی بیکار نباش کارتو حفظ کن.. از این مردا یه قرون میخای بگیری جونتو ب لبت میرسونن

شغلتون چیه ..
صدرصد پشیمون میشید چون تو این وضعیت همه دنبال شغلن تو میگی از کارم در بیام سختی تو یکی دو ساله بعدش بچت بزرگ میشه راحتی این کارو نکن

سوال های مرتبط