۶ پاسخ

بنظرم من ادم خودش دردش بگیره بهتره تا با امپول

صبر کن دردت شروع شه

به حرف دکترت گوش بده

اگ میتونی طاقت بیاری خسته نشدی صبر کن
اما اگ خیلی خسته شدی واقعا برو بستری شو
ولی کاش قبلش ورزش پیاده روی این چیزارو انجام میدادی

اذیت میشی وقتی موقعت نباشه بهت فشار میاد.صبر کن تا چهل هفته

چه. فرقی میکنه برو

سوال های مرتبط