بیمارستانم رفتم پرونده تشکیل دادم به امید خدا🥹🥹🥹

۵ پاسخ

به سلامتی عزیزم

بسلامتی عزیزم کدوم بیمارستان رفتی ؟؟

به سلامتی زایمان کنی عزیزم

طبیعی زایمانتون ؟

به سلامتی و دل خوش عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هایلین🧚🏻‍♀️ مامان هایلین🧚🏻‍♀️ ۷ ماهگی