هر موقع وقت زایمان تون رسید برین بیمارستان دکتر شیفت هست این هزینه های الکی رو هم نکنید
دکتر من گفت ۱۲ تومن
منم سز دومم ولی دکترم اصلا اهل زیر میزی نیست
۷ تومن
ولی نباید بگیرن وقتی مجبوری هست
حالا اخیتاری اسمش روشه
برا من ک اجباری هست
چون سز اولی اورژانسی شدم
این یکی مجبورم
نه
خصوصی شهر ما نداره
برا من ک گفته ۱۰تمن میشه
هزینه بیمارستان هم در حد ی تمن شاید بشه
همه جراحا قبل عمل تو مطب دستمزد میگیرن من 15 سال پیش بینی مو عمل کردم اون موقع 500 تومن دستمزد تو مطب گرفت ازمون
مال منم 20 میگیره
واس من دکتر خودم ۱۰ تومن خاست عوض کردم این یکی مجانی
هیچی گفته نمیگیره
من دکترم زیر میزی نمیگیره فقط هزینه بیمارستان
ولی من ک طبیعی میخوام برام فرق نداره😁
در کل معمولا بین 10 تا 35 تومن میگیرن زیر میزیو
به غیر هزینه بیمارستان
مم دکترم الان سی و پنج میگیره تا بعد عبد فک کنم پنجاه بشه
سزارین اجباری یا سزارین اختیاری؟
گفته ۱۵الی ۲۰
عصر میخام برم ببینم چقدر میخاد بگیره 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.