۴ پاسخ

دکتر خودشون گفتن از الان بدم

عزیزم دلم سرلاک خیلی زوده
زودتر براش سنگینه
خودشم زده مایان ۶ماهگی
دکتر هم‌میگه زود ندین

🪴با اجازه دوست عزیزم🪴
💕💎آتلیه آنلاین دیلان 💕💎
🍒با کمترین هزینه🍏
🌈🌧
عکاسی یلدایی، دندونی، بارداری، نوزادی و مجلسی.. خانوادگی.. ماهگرد.. تولد...
کیفیت بالا، قیمت مناسب🌼
🤩🧜‍♀جهت ثبت سفارش به این شماره در پیام رسان روبیکا یا واتساپ پیام بدید🎂💍

09931400960

سرلاکو شروع کردین؟
بچتون که هنوز ۶ ماهش نشده اخه

سوال های مرتبط

مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 مامان جُوجُوܩَܩَد🐣🩷 ۸ ماهگی