کسی بوده بخاطر عفونت‌ ادراری بستری شه؟

۱ پاسخ

آره من هفته های اول بارداریم بستری شدم ،عفونت زیاد بود و با داروی قوی خوب مشیدم که حتما باید بستری میشدم

سوال های مرتبط

مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۱۰ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری