۵ پاسخ

خیلی شدید باشه تب داشته باشی اره دختر عموم با این علائم بستری شد

قرص سفکسیم برام ۳۰تا نوشته بود هر روز یدونه خوردم

سوزش داشتم رنگ ادرار هم خیلی تیره بود

من عفونت ادراری داشتم دکترم قرص داد یه ماه استفاده کردم رفع شد

علائمت چیه

سوال های مرتبط

مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۱۰ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیل. لنا👧🏼👧🏼 مامان آنیل. لنا👧🏼👧🏼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ania🩷🎀 مامان ania🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیناز مامان آیناز ۱۰ ماهگی
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۱۰ ماهگی