کسی بخاطر عفونت ادراری بستری شده لطفاااااا بگید❌❌❌❌

۹ پاسخ

عزیزم ببخشید ترشحات زرد یا سبز هم داشتی یا ترشحات پنیری؟؟

عزیزم چ علائمی داری که بستری شدی آخه
منم سوزش شدید دارم

منم عفونت اداری دارم حتی سوزش ادار دارم فقط بهم قرص داد

من ۱۷هفته ب خاطر عفونت ادراری بستری شدم

من اونموقع باردار نبودم...
عفونت اداری شدید داشتم بستری شدم 4 روز

ازمایش ادرارتو میذاری؟
منم عفونت ادراری دارم

گفتن تاسه روزبخواطرعفونت معلوم نیست تاکیع بستری بشم چون ورم پاهام خیلیه گفت اگه بستری نشم مسمومیت بارداری میگیرم برای بچه مشکل داره احتمال داره تایک هفته بستری بشم

من بخاطرورم پاعفونت شدیدبستری شدم هم امروز

ن عفونت ادراری فقط چرک خشک‌کن‌میدن و‌تمام

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۱۰ ماهگی
مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی