کیا تنبلی دارن افت قند دارن؟

۷ پاسخ

عزیزم اونای که تنبلی تخمدان دارن وعولا مقاومت به انسولین دارن که قند بالا میره

اره من دارم

افت قند چطوری .من تنبلی دارم روزی2تا متفورمین 500میخورم معمولی ام

من فقط تنبلی دارم .دارو مصرف مکنم

عزیزم هرکسی یه طوریه من نرمال قندم البته تا الان بوده تازه ازمایش دادم ببینم چیه جوابش ولی گلوکوفاژ مصرف میکنم یا متفورمین مشکلی ندارم افت قند اینا

به من دکتر گفت تنبلی داری قندتم لب مرزه

سلام عزیزم پریود شدی

سوال های مرتبط