عزیزم اونای که تنبلی تخمدان دارن وعولا مقاومت به انسولین دارن که قند بالا میره
اره من دارم
افت قند چطوری .من تنبلی دارم روزی2تا متفورمین 500میخورم معمولی ام
من فقط تنبلی دارم .دارو مصرف مکنم
عزیزم هرکسی یه طوریه من نرمال قندم البته تا الان بوده تازه ازمایش دادم ببینم چیه جوابش ولی گلوکوفاژ مصرف میکنم یا متفورمین مشکلی ندارم افت قند اینا
به من دکتر گفت تنبلی داری قندتم لب مرزه
سلام عزیزم پریود شدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.