ای جان بسلامتی فارغ بشی عزیزم
شما ۱۱روز از من جلوتری
بسلامتی ایشالله کدوم بیمارستانی؟
خوشبحالت کی بشه من نامه بگیرم😍🥹🤩🤤
ی روز جلوتر از منی
منم ۱۹ اسفندم😂
اگه یکی زایمان دوم باشه اولی سزارین بوده باشه حالش بد بشه بدون نامه بره بیمارستان سزارینش میکنن بنظرتون؟
به سلامتی عزیزم من ۲۳اسفندم 🥰😅
چ دیر میدن پس نامه رو من الان دیگ ب دکترم مخاستم بگم بده
ازتون زیر میزی هم گرفت
😍😍😍😍ب سلامممتی عزیزم
ایجان مبارکت باشع عزیزم
تا میتونی بخواب که بی خوابی هات ایشالا نزدیکه عزیزم😂😭
بسلامتی.❤️کاش منم زودتر فارغ بشم🥲
بسلامتی
مبارکه عزیزم
هزینش چفدشد
به سلامتی . منم دیروز گرفتم برای روز یکشنبه
🥺🥺🥺🥺
به سلامتی عزیزم سزارین اختیاری میری ؟
بسلامتی باشه عزیزم
بسلامتی چقد گرف؟
ب سلامتی عزیزم
مبارکعهعه🎊🐣
بسلامتی گلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.