نامه سزارین و گرفتم🥰🥹

تصویر
۲۵ پاسخ

ای جان بسلامتی فارغ بشی عزیزم

شما ۱۱روز از من جلوتری

بسلامتی ایشالله کدوم بیمارستانی؟

خوشبحالت کی بشه من نامه بگیرم😍🥹🤩🤤

ی روز جلوتر از منی

منم ۱۹ اسفندم😂

اگه یکی زایمان دوم باشه اولی سزارین بوده باشه حالش بد بشه بدون نامه بره بیمارستان سزارینش میکنن بنظرتون؟

به سلامتی عزیزم من ۲۳اسفندم 🥰😅

چ دیر میدن پس نامه رو من الان دیگ ب دکترم مخاستم بگم بده

ازتون زیر میزی هم گرفت

😍😍😍😍ب سلامممتی عزیزم

ایجان مبارکت باشع عزیزم

تا میتونی بخواب که بی خوابی هات ایشالا نزدیکه عزیزم😂😭

بسلامتی.❤️کاش منم زودتر فارغ بشم🥲

بسلامتی

مبارکه عزیزم

هزینش چفدشد

به سلامتی . منم دیروز گرفتم برای روز یکشنبه

🥺🥺🥺🥺

به سلامتی عزیزم سزارین اختیاری میری ؟

بسلامتی باشه عزیزم

بسلامتی چقد گرف؟

ب سلامتی عزیزم

مبارکعهعه🎊🐣

بسلامتی گلی

سوال های مرتبط

مامان ❤جانان m. m💙💙 مامان ❤جانان m. m💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی