۵ پاسخ

من هرچی امتحان کردم شیرم زیاد نشد شیرخشک نان میدم روزی ۴ شیشه ۳۰ تایی

عزیز شیرخشک هم خواستی بدی زیاد نده و اول سینه ت رو بده بخوره اکه دیدی هنوز گشنه س بود شیرخشک بده و حتما با سرنگ یا قاشق بده چون با شیشه شیر امکان داره سینه ت رو قبول نکنه.

به نظرم ی چیزایی بخور که شیر خودت زیاد بشه بهتره تا شیر خشک

ماهی و دلستر بخور وای میترکونه سینه هاتو

شیرخشک نده اصلا عزیزم خودت یه چیزی بخور قوت بگیری شیرت‌ بیاد
خرما بخور
من با پلوماش هم شیرم زیاد میشد

سوال های مرتبط