من هرچی امتحان کردم شیرم زیاد نشد شیرخشک نان میدم روزی ۴ شیشه ۳۰ تایی
عزیز شیرخشک هم خواستی بدی زیاد نده و اول سینه ت رو بده بخوره اکه دیدی هنوز گشنه س بود شیرخشک بده و حتما با سرنگ یا قاشق بده چون با شیشه شیر امکان داره سینه ت رو قبول نکنه.
به نظرم ی چیزایی بخور که شیر خودت زیاد بشه بهتره تا شیر خشک
ماهی و دلستر بخور وای میترکونه سینه هاتو
شیرخشک نده اصلا عزیزم خودت یه چیزی بخور قوت بگیری شیرت بیاد
خرما بخور
من با پلوماش هم شیرم زیاد میشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.