۷ پاسخ

نگران نشو اصن یه تسیح بنداز گردنش سرشو صاف میکنه و چشاش هم درست میشه

وقتی میخوام بغلش کنم باید اول گردنشو یگیرم میترسم میره گردنش

روی نوک بینیشو یک کوچولو سیاه کن

همه میگن مگ بالا چیه ک همش نگا میکنه

پسره منم اینجوری بود ولی الان خوب شد

عزیزم گردنش طبیعیه خب هنوز گردن نگرفته نترس اصلا
بعضیا چهارماهگی گردنشون قشنگ سفت میشه
چشماش هم پسر بزرگم اینطوری میکرد خوشش میومد بعداز یه مدتی یادش رفت

تسبیح

سوال های مرتبط