۵ پاسخ

من خیلی تعریفشو شنیدم حتما زنگ بزن گلم

بعله خوبه من هر موقع ک ناراحتم زنگ میزنم حرف می‌زنیم و راهنمایی میکنن

اره خوبه منم زنگ زدم خوب راهنماییم کردن

اره زنگ زدم کد مشاوره و ساعتایی ک هستم باید بگیری
یکی نظرش مثبت بود و یکی منفی برای من

اره رایگانه مشاوره هاشم خوبه وای من یه بار بهش زدم بدی های ک مادرشوهرم بهم کرده بود گفتم خانومه یه جور ناراحت شد یه حرفایی زد از اعصبانیت خواست بگم بابا اونا گوه خوردن تو خودتو ناراحت نکن😂😂😂درد خودم یادم رفت

سوال های مرتبط

مامان محمدآراد مامان محمدآراد ۳ سالگی