بچها مشاوره انلاین خوبه؟چن نیگیرن میانگین؟

۱ پاسخ

نه آنلاین من حس‌ خوبی نمیگیرم پارسال به یکی زنگ زدم برای ۴۵ دقیقه که فقط به حرفام‌ گوش‌کرد و تاییدم کرد ۵۰۰هزار تومن گرفت گفت جلسه بعد ادامه میدیم منم گفتم ول‌کن بابا هی باید پول‌مفت به اینا بدیم هیچ‌ تاثیری هم تو درست شدن بدبختیام نداره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان ٣قلوهاى شيطون مامان ٣قلوهاى شيطون ۳ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۲ سالگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی