۱۱ پاسخ

پسر من تو شکم خیلی شیطون بود دنیا اومد تا ۲سال آروم بود بعدش شیطون شد

نمیدونم ولی اجیم بچش خیلی کم تکون میخورد الان دخترش آرومه

یاخدا نگووووو دختر من خیلییییی به شدت شیطونه ینی بدنیا بیادم شیطونه🫠البته همه میگن مثل خودت شر و شیطون میشه🥲من نمیتونم یکی مثل خودمو تحمل کنم

ولی من خیلی آرومه
گاهی خیلی تکون های کوچولویی میکنه

پس اینجوری کااارم در اومده🫠

بله دخترمنم خیلی تکون میخورد و محکم لگد میزد الان شیطونه

پسر من اینجوری بود الان یه شیطونیه دهنمون سرویس کرده

اره نمونش پسر من شکمم شده بود زمین فوتبال الانم ایقد شیطونه یجا نمیشینه

فکر کنمممم از منم همینه خدا به دادمون برسه 😂🤦🏻‍♀️البته همینکه سالم بیان بغلمون بسه واقعا

پسر منم ب شدت فضول بود تو شکم الانم ب شدددت فضول تره

وای نگووووو دیگه نمیشه کنترلش کنی 🤥

سوال های مرتبط