خانما بچه ای که توی شکم خیلی فعال باشه، بدنیا بیاد هم شیطونه!؟

۶ پاسخ

فکرنکنم.من از بیست تا ۲۸ هفته پسرم خیلی پر جنب و جوش بود حتی زودم حرکتاشو حس کردم تو ۱۶ هفتگی.فکرمیکردم خیلی شیطونه ولی الان چند هفته ست حرکاتش کمتر شده فعالیت داره ولی نه به اون شدت

دختراولم داخل شکم خیلی شیطون بود الان شلوغ کار نیست ولی به کارخونه تندو تیزه ۱۰سالشه همش میگم مامان نمی‌خواد توکارکنی تاچشم بهم میزنم جارو میزنه گرد گیری می‌کنه ظرف می‌شوره یعنی همه کارا طوری انجام میده کسی ببینه میگه خودم انجام دادم. دختر دومم داخل شکم خیلی تنبل بود الانم شلوغ کاره شکمو. ببین بزور می‌ره آب بخوره بشدت تنبل ۹سالشه

دیگه نمیدونم ربطی داره یا نه

الانم اینکی توشکمم زیاد تکون میخوره 😂خداکنه دنیا اومدنی آروم باشه

من پسرم توی شکمم خیلی زیاد تکون میخورد ولی الان ماشالله آروم
برعکس دخترم کم تکون میخورد الان زلزله س 😂😂😂

نمیدونم سوال منم هست دختر اولم خیلی تو شکمم آروم بود حرکاتش تا آخر آروم بود ولی این دختر دومم با حرکاتش تمام استخوان بدنمو حس کردم با پاهاش یا با دستاش با دنده هام پیانو میزنه پهلو هام نازک شده از بس کش میاره لقد میزنه مخصوصا وقتی ک ب پهلو می‌خوابم با زمین کشتی میگرع 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😂😅

این سوال منم هست

سوال های مرتبط