بچم دائم تکون میخوره
بدنیا بیاد یعنی شیطونه؟تجربه ای دارین ؟

۳ پاسخ

بچه ی منم همه ش درحال تکون خوردنه 🤗خواستم فیلم بگیرم تا گوشی میگرفتم تکون نمیخورد 😥

اره فکنم

اره عزیزم شیطونه 😁
اتفاقا یکی از فامیلامون دخترش تو شکمش بود خیلی آروم و ملایم اصن فقط ب غذا و اینا واکنش نشون میداد امد بیرون ایقد آروم بود اصن گریه هم نمیکرد چشمت روز بد نبینه الا پسرش ب دنیا امد تو شکمش بود ایقد تکون تکون میخورد لگد میزد الان هم همینه🥴😁
روزگارت ساخته شد خواهرجان😁🥴

سوال های مرتبط