بچه ی منم همه ش درحال تکون خوردنه 🤗خواستم فیلم بگیرم تا گوشی میگرفتم تکون نمیخورد 😥
اره فکنم
اره عزیزم شیطونه 😁
اتفاقا یکی از فامیلامون دخترش تو شکمش بود خیلی آروم و ملایم اصن فقط ب غذا و اینا واکنش نشون میداد امد بیرون ایقد آروم بود اصن گریه هم نمیکرد چشمت روز بد نبینه الا پسرش ب دنیا امد تو شکمش بود ایقد تکون تکون میخورد لگد میزد الان هم همینه🥴😁
روزگارت ساخته شد خواهرجان😁🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.