۶ پاسخ

بله بسیار

ن برامن با دلیله😂انقدر به درودیوارمیخورم بعدمیبنم میگم هعععععی اینجاچیشده😂یادم‌نمیاد،

از چیه این کبودی ها؟؟
زنداداشمم میشه اینجوری

اره منم همینطوریم

اره الن چند ساله اینطور 🤦🏻کل دست پام کبود. هرکی میبیبینه فکر می‌کنه کتک خوردم😂🤣تازه اصلا دردم نداره

اوووووووف تا دلت بخواد مخصوصا پاهام از زانو تا مچ

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی
مامان ریان مامان ریان ۱۰ ماهگی