۸ پاسخ

پسر منم هم جیغ هم داد میکشه

اره بابا دهن مارو سرویس کرده
داره انواع تن صدارو کار میکنه
ما هم محل نمیدیم چون گاهی با جیغ میخواد جلب توجه هم کنه

دختر من بازی میدونه هم وقتی ذق داره خوشحاله ی ریز میگیره ول نمیکنه جیغا وحشتناک من دلم واسه حنجره اش میسوزع

دختر منم اینطوریه هم خوشحاله جیغ میکشه هم وقتی عصبانبه.

وای دقیقا حالا کم کم دار بهتر میشه

اره پسر من بازی بازی اینقد جیغای بدی میکشه مغزم سوت میکشه😂

از خوشحالیه
تازه یاد گرفته
کارت دراومده😁

اگ از خوشحالیه اره بچه من یبار از جیغ صداش گرفت

سوال های مرتبط

مامان نوقول نوباتوم مامان نوقول نوباتوم ۱۴ ماهگی